حمل بار و اثاثیه از مشهد به تهران



در ابتدا بهتر است بدانیم كه اصلا جنس كشمیر از چه چیزی به وجود می آید. تار و پود تشكیل دهنده این پارچه از موی بز با نژاد كشمیری و یا دیگر بزها به دست می آید. این بافت چون از مو تشكیل شده جنسی متفاوت از پشم گوسفند دارد.

پارچه های كشمیر دارای كیفیت بالایی هستند و به همان دلیلی كه در بالا گفته شد (بافته شده از جنس مو) عایق خوبی در برابر دما هستند. و این یعنی لباسی از جنس كشمیر بسیار گرمتر از لباسی با همان وزن از جنس پشم است. سابقه ی تولید این نوع پارچه به هزاران سال قبل در كشمیر هند و نپال برمی گردد.

كشمیر اسكاتلندی

كشمیر طرح اسكاتلندی رو از اینجا خریداری كنید

كشمیرها به لطافت و سبكی معروف هستند. ولی به دلیل روند خاص پردازش الیاف و پارچه در این محصول، تولید گرانی دارند. رنگرزی نشده ی این پارچه (رنگ طبیعی) سفید، خاكستری  و قهوه ای است.

در صورتی كه از لباسی با جنس كشمیر استفاده می كنید، شستشو با ماشین لباسشویی اصلاً توضیه نمی شود. پیشنهاد ما برای شستشو این است كه حتما با دست، آب سرد و مایع شوینده مناسب (مانند شامپو بچه) شسته شود. توصیه شده كه بعد از شستشو، آب لباس با جنس كشمیر را با فشار جدا نكنیم یا در اصلاح آن را نچلانیم. نكته ی دیگر برای روند خشك شدن این است كه بجای آویزان كردن، روی سطح صاف پهن شده و اجازه دهیم كه پارچه به صورت طبیعی خشك شود.

كشمیرهای زیبا و پاییزی ما را می توانید از بخش پارچه های لباسی دنبال و خرید كنید.

ضمانت بازگشت 7 روز
ارسال کالا به تمام نقاط ایران
24 ساعته

دسته بندی محصولات

اطلاعات تماس

تهران بازار بزرگ کوچه علی ابادی سرای دستمالچی جدید طبقه اول پلاک 162
۰۹۱۲۰۲۹۶۰۵۸ ** 02155630274
info@golareh-cloth.ir

نماد اعتماد الکترونیکی


نماد کد ساماندهی

logo-samandehi
Copyright © golareh-cloth.ir 2018