حمل بار و اثاثیه از مشهد به تهران



راز طول عمر لباس ها در نحوه شستشو چیست؟

پلی استر

اگر لباسی با رنگ ثابت دارید به احتمال خیلی زیاد در ساخت آن از این الیاف استفاده شده است. لباس های پلی استر برعكس محصولاتی كه دارای جنس طبیعی تری هستند، از شستن با لباسشویی آسیبی نمی بیند. برای جلوگیری از چروك شدن، لباس ها را زمانی كه هنوز نمناك هستند از لباسشویی خارج كنید و چنانچه نیاز به اتو كشیدن پیدا نمودید، از دمای پایین اتو استفاده كنین. (چون این الیاف مصنوعی در مقابل حرارت بالا آسیب پذیر بوده و به سادگی آب می شود.)

استات

اگه روی لیبل لباس اجازه ای برای با دست شستن نیافتید، شستشو رو به عهده ی خشكشویی ها بگذارید. ولی اگر اجازه داده شده بود، می توانید از شوینده های ملایم و آب ولرم استفاده كنید.

آكریلیك

قبل از هركاری این نوع لباس های را از داخل برگردانید، یا در اصطلاح پشت و رو كنید. حالا از هر دو روش دستی و یا ماشین لباسشویی می توانید برای شستشو كمك بگیرید.

نایلونی

به دلیل ظریف بودن الیاف، شستشو با روش دست پیشنهاد می شود. در غیر این صورت درجه لباسشویی را روی الیاف مصنوعی تنظیم نمایید.

كشی (استرچ)

قبل از نوع شستشو تاكید می شود كه از سفید كننده ها برای این نوع لباس ها استفاده نكنید. دشمن قسم خورده ی تار و پود لباس های كشی، سفید كننده ها هستند. لباس های سفید این نوع پارچه را هم با لباس های رنگی نشویید كه به شدت علاقه به رنگ گرفتن دارند.
اما برسیم به نوع شستشو كه به مانند دیگر الیاف مصنوعی ها پیشنهاد شستشو با دست می شود ولی باز هم در صورتی كه امكان شستشو با دست مهیا نبود، از درجه ی مخصوص الیاف مصنوعی لباسشویی ها كمك گرفته شود.

ضمانت بازگشت 7 روز
ارسال کالا به تمام نقاط ایران
24 ساعته

دسته بندی محصولات

اطلاعات تماس

تهران بازار بزرگ کوچه علی ابادی سرای دستمالچی جدید طبقه اول پلاک 162
۰۹۱۲۰۲۹۶۰۵۸ ** 02155630274
info@golareh-cloth.ir

نماد اعتماد الکترونیکی


نماد کد ساماندهی

logo-samandehi
Copyright © golareh-cloth.ir 2018