حمل بار و اثاثیه از مشهد به تهران



پارچه ی كتان از گیاهی با همین اسم ساخته می شود. فروشگاه گلاره سال هاست كه با در نظر گرفتن مرغوبیت پارچه و تناسب با فصل عرضه، اقدام به فروش انواع پارچه های كتان یا لنین می كند. این نوع پارچه به دلیل سبكی و راحتی پارچه ای مناسب برای فصل گرما می باشد.

تاریخچه و قدمت این پارچه به قرن ها قبل باز می گردد. تا جایی كه برخی از محققان آن را قدیمی ترین نوع پارچه ای كه توسط انسان بوجود آمده و مورد استفاده قرار گرفته است می دانند.

پارچه هایی با این جنس با بهترین قیمت و بالاترین كیفیت از مطرح ترین برندهای دنیا را می توانید به راحتی از فروشگاه اینترنتی گلاره خریداری نمایید.

كتان از آن دست پارچه هایی است كه تنوع محصول بافته شده اش بسیار بالاست. از شلوارهای محبوب و پرطرفدار كتانی گرفته تا پیراهن و كیف و كفش و كمربند و ملافه و پرده و چادرهای مسافرتی و و و. ضخیم ترین پارچه ی تولید شده از كتان برزنت است كه بسیار هم محكم و با دوام می باشد.

اگر از پارچه كتان چیزی نمی دانید، پیشنهاد می كنیم برای اولین خرید خود از فروشگاه گلاره كمك بگیرید. زیرا فروشگاه اینترنتی گلاره تنها فروشنده ی معتبر پارچه است كه با شعار پارچه ی فروخته شده پس گرفته می شود در حال فعالیت می باشد. شما پارچه ی خود را سفارش دهید. پس از رسیدن محصول به دست شما، در صورت عدم رضایت از كیفیت محصول به راحتی می توانید آن را برگشت بزنید.

به دلیل الیاف طبیعی و گیاهی، این نوع پارچه هم دارای آبرفت می باشد. به همین دلیل بهتر است قبل از برش حتما یك بار شسته شود. مزیت كتان نسبت به پنبه این است كه زودتر خشك می شود. برای خرید آسان پارچه اینجا را كلیك نمایید.

ضمانت بازگشت 7 روز
ارسال کالا به تمام نقاط ایران
24 ساعته

دسته بندی محصولات

اطلاعات تماس

تهران بازار بزرگ کوچه علی ابادی سرای دستمالچی جدید طبقه اول پلاک 162
۰۹۱۲۰۲۹۶۰۵۸ ** 02155630274
info@golareh-cloth.ir

نماد اعتماد الکترونیکی


نماد کد ساماندهی

logo-samandehi
Copyright © golareh-cloth.ir 2018