حمل بار و اثاثیه از مشهد به تهران



گالری گلاره سال هاست كه با ارائه ی محصولات با كیفیت از كارخانه های مطرح اقدام به عرضه ی انواع پارچه های طرح دار، ساده، گلدار، چهارخونه، راه راه و دیگر انواع پارچه نموده.

پارچه قدمتی به درازای تاریخ دارد. درست از همان زمانی كه انسان های اولیه دریافتند كه برای پوشش خود به چیزی غیر از برگ درختان نیاز دارند، روی به پوشیدنی های دیگری از جمله پوست حیوانات آورده و بجز خود پوست، شروع به استفاده از مو و پشم های آنها هم نمودند. كار اما به همین جا ختم نشد و با رشد جوامع و پیشرفت صنعت، راه برای بهره گیری از گیاهان خاص مانند پنبه و كتان هم باز شد.

فروشگاه اینترنتی پارچه گلاره با تجربه ی بسیار خوبی در زمینه عرضه محصولات این صنف، سال هاست كه نامی آشنا برای خریداران پارچه های مختلف می باشد.

پارچه ها با جنس های مختلف، برای كاربردها و دماهای مختلفی مورد استفاده قرار می گیرند. به عنوان مثال پارچه های كتان و پنبه ای به خاطر نوع الیاف به كار رفته در آنها از جنس سبك تری بهره می برند ولی برای دماهای پایین مناسب نیستند. برعكس این نوع پارچه ها، پارچه های از جنش پشم و مو هستند كه بیشتر در فصل سرما مورد استفاده می باشند.

فروشگاه اینترنتی گلاره با در نظر گرفتن سلیقه شما مشتریان گرامی و همچنین شرایط فصلی، اقدام به فروش پارچه های مناسب همان فصل نموده و با تنوع محصولی بالغ بر 200 طرح مختلف از پارچه های مختلف توانایی برطرف كردن نیاز شما را دارد. سایت فروش این فروشگاه با طراحی بسیار زیبا و ساده، خرید پارچه را برای شما بسیار ساده و راحت نموده به صورتی كه با ورود به سایت هیچ نیازی به مشاوره نخواهید داشت.

ضمانت بازگشت 7 روز
ارسال کالا به تمام نقاط ایران
24 ساعته

دسته بندی محصولات

اطلاعات تماس

تهران بازار بزرگ کوچه علی ابادی سرای دستمالچی جدید طبقه اول پلاک 162
۰۹۱۲۰۲۹۶۰۵۸ ** 02155630274
info@golareh-cloth.ir

نماد اعتماد الکترونیکی


نماد کد ساماندهی

logo-samandehi
Copyright © golareh-cloth.ir 2018