حمل بار و اثاثیه از مشهد به تهران



شگردهای خرید اینترنتی ساده از بازار بزرگ آنلاین پارچه های زیبا و با دوام مخمل حریر ترك كرپ كشمیر كتان و هر پارچه ای كه شما بخواهید. لیست قیمت ها، ارائه نمونه های دوخته شده ی پوشاك. نحوه ی شستشو خشك و اتو كردن انواع پارچه در فروشگاه اینترنتی پارچه گلاره

قبل از هرچیز بهتر است بدانید كه مخمل در اصل نام نوع خاصی بافت پارچه است. پارچه ای كه دارای سه بعد تار، پود و پرز (یا كرك) می باشد. كرك مخمل همان قسمتی از این پارچه است كه با كشیدن دست روی آن حالت تیره تر پیدا می كند، ولی زمانی كه دست را برگردانید به همان براقی و صافی اول برمی گردد.

پارچه مخمل یه دو روش بافته می شود. بافت روی سیم و بافت دو لایه.

گالری پارچه و فروشگاه اینترنتی گلاره با سابقه ی 4 ساله در عرضه ی بهترین پارچه های روز دنیا مرجع بسیار خوب و مطمئنی برای خرید انواع پارچه های مخمل و دیگر پارچه ها به شمار می رود.

مخمل ها دارای انواع متنوعی هستند. از مخمل ابریشم گرفته تا مخمل طرح دار و مخمل چروك و مخمل نخی و مخمل نما و برجسته و پنبه و چكش خورده.

از خصوصیاتی كه این پارچه دارار می باشد لطیف و نرم بودن است. طول عمر بالا و گرم بودن هم از دیگر ویژگی های مخمل هاست. این پارچه با گذشت زمان هم چروك می شود و هم كم كم پرزهای خود را از دست می دهد. بسیار هم علاقمند به جذب مو و امثالهم هست.

برای شستشوی مخمل ها حتما سعی كنید آنها را پشت و رو كنید. به هیچ وجه از اتوهای پرسی برای مخمل ها استفاده نكنید. اگر می خواهد رنگ این پارچه دیرتر تغییر كند، از نور آفتاب دورش كنید.

در بخش مخمل كبریتی های سایت گلاره بیشتر در مورد نحوه نگهداری این پارچه نوشتیم. در صورتی كه تمایل به خرید این پارچه را دارید، می توانید به سادگی آن را از سایت اینترنتی فروشگاه گلاره خریداری نمایید.

ضمانت بازگشت 7 روز
ارسال کالا به تمام نقاط ایران
24 ساعته

دسته بندی محصولات

اطلاعات تماس

تهران بازار بزرگ کوچه علی ابادی سرای دستمالچی جدید طبقه اول پلاک 162
۰۹۱۲۰۲۹۶۰۵۸ ** 02155630274
info@golareh-cloth.ir

نماد اعتماد الکترونیکی


نماد کد ساماندهی

logo-samandehi
Copyright © golareh-cloth.ir 2018