حمل بار و اثاثیه از مشهد به تهران



خرید انواع كتان، كتان نخ و فیلور با مشخصات و لیست قیمت در عرض های مختلف از فروشگاه اینترنتی و آنلاین پارچه گلاره

در بخش مقالات سایت گلاره در مطلبی كامل به كتان ها پرداخته ایم. اینكه تاریچه ای به درازای تاریخ دارند و از گیاهی به همین نام به وجود می آیند. اینكه چقدر محصولات متنوعی با كتان ساخته و دوخته می شود.   اینكه آبرفت دارد و این آبرفت دلیلش چیست.
در این مقاله می خواهیم به معرفی چند محصول كتان پر طرفدار مجموعه گلاره بپردازیم.

از كتان نخ های ایرانی، پارچه هایی كه منحصر به فصل یا زمان خاصی نیستند، خالدار ها و چهارخانه ها هستند. این دو طرح با عرض 90 بسیار مورد پسند مشتریان فروشگاه آنلاین پارچه ی گلاره قرار گرفته و به صورت مداوم سفارش داده می شوند.

از ایرانی ها بعد از این دو طرح، طرح های گلدار هم طرفداران خاص خودشان را دارند كه در رنگ های مختلف و متنوعی ارائه می گردند. پارچه های طرح دار عروسكی و طرح قلب، حیوانات، آشپزخانه و طرحهای خاص دیگر هم برای سلایق خاص همیشه مد نظر بوده اند.

كتان نخ های تایلندی كه در فروشگاه اینترنتی گلاره در عرض 110 عرضه می گردند پارچه های با كیفیت بالا و با طرح های جذابی می باشند. گلدار جدید در دو رنگ سفید و سورمه ای با طرحی بسیار زیبا، از كارهای پر طرفدار تایلندی سایت می باشد.

كتان نخ های ترك هم همانطور كه از نام شان پیداست از كیفیت بسیار بالایی برخوردار هستند. این پارچه ها در عرض 160 عرضه می شوند و برای كارهای قوی و با كیفیت مد نظر قرار می گیرند. از طرح های پرطرفدار ترك ها می توان خالدار های درشت جدید، ساده ها، كتان پنبه های ستاره و طرح خرگوش را نام برد. البته بالاتر از این ها طرح عروسكی آبی و صورتی بود كه بارها شارژ شد و در مدت زمان كوتاهی تمام موجودی به پایان رسید.

ضمانت بازگشت 7 روز
ارسال کالا به تمام نقاط ایران
24 ساعته

دسته بندی محصولات

اطلاعات تماس

تهران بازار بزرگ کوچه علی ابادی سرای دستمالچی جدید طبقه اول پلاک 162
۰۹۱۲۰۲۹۶۰۵۸ ** 02155630274
info@golareh-cloth.ir

نماد اعتماد الکترونیکی


نماد کد ساماندهی

logo-samandehi
Copyright © golareh-cloth.ir 2018