حمل بار و اثاثیه از مشهد به تهران



پاییز شد حالا من چی بپوشم؟ وای سرما شروع شد حالا من چی بپوشم؟ چرا این لباس رو كه می پوشم خیس عرق میشم؟ حتما شما هم برای پوشیدن كدام لباس در كدام فصل و آب و هوا از این نوع سوالات زیاد دارید

در همین ابتدا جالب است بدانید كه فصل ها برای انتخاب لباس، به سه فصل تابستان، زمستان و میان فصل تقسیم می شوند. البته بسته به نوع آب و هوای منطقه ی محل زندگی شما این تقسیم بندی تا حدودی معیار و ملاك محسوب نمی شود. مثلا بهار در اهواز از تابستان تبریز هم گرمتر است. اما به عنوان تقسیم بندیی های معیار همان سه فصلی كه در بالا گفته شد برای عرضه ی لباس ها در نظر گرفته شده است.

 

تابستان

پارچه های انتخابی برای این فصل باید نازك باشند و در اصطلاح نفس بكشند. به این معنی كه از گردش هوا (ورود و خروج دما) جلوگیری نكنند. این نوع لباس ها بیشتر دارای الیاف طبیعی بوده و برعكس الیاف مصنوعی ها كه از گردش هوا جلوگیری می كنند، داری تنفس آزاد برای پوست هستند.

نخی و كتان

پارچه های نخی و كتان به دلیل الیاف طبیعی تشكیل دهنده، انتخاب بسیار مناسبی باری فصل گرما هستند. این لباس ها معمولا دارای وزنی سبك بوده كه خود به راحتی بدن كمك كرده و از بالا رفتن دمای بدن جلوگیری می كند.

پنبه

این نوع پارچه هم به همان دلیلی كه در بالا گفته شد (الیاف طبیعی) و همچنین وزن سبك و جنس ظریف خود انتخاب بسیار مناسبی برای لباس هایی تابستانه می باشند.

 

زمستان

پشم و نخ

مخترع این نوع پارچه را كشاورزان انگلیسی می دانند. این نوع پارچه از به هم پیچیدن چند رشته پشم به هم، بافته می شود. هرچند امروزه از ضخامت این نوع پارچه به نسبت اجداد انگلیسی آن كاسته شده اما همچنان كت و مانتوهایی كه با آن بافته می شوند یكی از بهترین انتخاب ها برای فصل سرما هستند.

پشم

به همان دلایلی كه در بالا آمد، لباس های پشمی هم یكی دیگر از انتخاب های مناسب فصل سرما هستند. هرچند امروزه نوع قدیمی این لباس ها چندان خریداری ندارد اما الیاف پشمی زده شده كه ظریف تر از نوع قدیمی ست طرفداران بیشتری دارد. چون به دلیل نازك تر بودن و مناسب برای میان فصل ها، با اضافه شدن چند لایه به آن می تواند به پوشش مناسبی برای فصل سرما تبدیل شود.

 

از دیگر پارچه های مناسب فصل سرما فاستونی ها، خزهای طبیعی و مصنوعی، پلار، ابریشم و انواع مخمل ها هستند. در مطلبی جداگانه به مخمل ها بیشتر خواهیم پرداخت. با نزدیك شدن فصل سرما امكان خرید این نوع پارچه در بخش فروشگاهی سایت را هم خواهید داشت.

 

میان فصل

همانطور هم كه در ابتدای این مطلب گفته شد، میان فصل ها بسیار بستگی به منطقه محل زندگی شما دارند. اما به عنوان تقسیم بندی های معیار چندین نمونه پارچه را در دسته ی میان فصل ها قرار داده اند. به عنوان مثال اگر چرخی در بخش فروشگاهی سایت زده باشید باید متوجه كشمیرها شده باشید كه به آن پارچه ی پاییزی نیز گفته می شود.

برای دیدن و خرید كشمیر های زیبا تا قبل از اتمام موجودی، می توانید روی كشمیر اسكاتلندی، كشمیر زیبای طوسی صورتی و كشمیر چهارخونه آبی طوسی كلیك كنید.

ضمانت بازگشت 7 روز
ارسال کالا به تمام نقاط ایران
24 ساعته

دسته بندی محصولات

اطلاعات تماس

تهران بازار بزرگ کوچه علی ابادی سرای دستمالچی جدید طبقه اول پلاک 162
۰۹۱۲۰۲۹۶۰۵۸ ** 02155630274
info@golareh-cloth.ir

نماد اعتماد الکترونیکی


نماد کد ساماندهی

logo-samandehi
Copyright © golareh-cloth.ir 2018