حمل بار و اثاثیه از مشهد به تهران



از پارچه های بسیار زیبا و خوش جنس گالری پارچه گلاره مخمل كبریتی ها هستن كه دارای كیفیت بالایی هستند. مخمل كبریتی ها زیرمجموعه ی كتان ها هستند كه به خاطر نوع خاص بافتشان دارای راه راه های طولی می باشند

همانطور كه در بخش توضیحات مخمل كبریتی های فروشگاه گلاره هم گفته شد این پارچه نوعی كتان است كه با روش خاص بافت باعث ایجاد راه راه های برجسته روی آن می شوند.

مخمل كبریتی ها و خصوصا نوع كشی این پارچه نیاز به مراقبت بیشتری دارند تا زمان بیشتری در بهترین فرم خود باقی بمانند. به عنوان مثال اگر حین اتو كشیدن حس كردید كه برجستگی راه راه این پارچه به حالت صاف درآمده، فقط كافیست یك فرچه را به صورت ملایم روی آنها كشیده تا به حالت اول خود برگردند.

مجموعه ی گلاره با ارائه ی بهترین و با كیفیت ترین نوع این پارچه كار شما را برای انتخاب و خرید بسیار راحت نموده. برای خرید انواع پارچه فقط كافیست اینجا را كلیك كنید.

اگر قصد شستشوی لباس های مخمل كبریتی خود را دارید حتما قبل از قرار دادن آنها در لباسشویی زیپ و دكمه ها را ببندید. پس از شستشو هم برای استفاده از خشك كن، كمی لباس ها را بتكانید تا از حجم آب آنها كم شود. و البته قبل از خشك شدن كامل پارچه آن را از خشك كن خارج كنید. برای اتو كردن هم همانطور كه در بالا گفتیم، بهتر است كه از داخل پارچه اقدام به اتوكشی كنید.

ضمانت بازگشت 7 روز
ارسال کالا به تمام نقاط ایران
24 ساعته

دسته بندی محصولات

اطلاعات تماس

تهران بازار بزرگ کوچه علی ابادی سرای دستمالچی جدید طبقه اول پلاک 162
۰۹۱۲۰۲۹۶۰۵۸ ** 02155630274
info@golareh-cloth.ir

نماد اعتماد الکترونیکی


نماد کد ساماندهی

logo-samandehi
Copyright © golareh-cloth.ir 2018