حمل بار و اثاثیه از مشهد به تهران



اگر قصد دوخت لباس مجلسی و شومیز بسیار جذاب و شیك مخصوص خانم ها را دارید، با ورود به سایت فروشگاه اینترنتی گلاره به عنوان یكی از بهترین مرجع خریدهای پارچه در بازار داخلی به سادگی می توانید پارچه دلخواه خود را انتخاب و خریداری نمایید.

حریرها از خانواده ابریشم هستند، اما نازكتر از والدین خود. الیاف به كار رفته در این نوع پارچه طبیعی است و به دلیل سبكی جنس بیشتر در فصل گرما مورد استقبال قرار می گیرد. به دلیل وصلت های زیاد این پارچه با دیگر پارچه ها، انواع مختلف و متنوعی از حریرها در بازار موجود است. حریر نخ، حریر ساتن، كرپ حریر، حریر پرده ای، حریر كریستال، حریر نخ، حریر ژاكارد حریر پلیسه، حریر لمه و چند محصول دیگر برخی از انواع حریرها هستند.

كرپ حریر پارچه ی تقریبا لختی ست كه برای دوخت لباس های مجلسی و شومیزها به كار می رود. سبكی را از حریرها و زبری را از كرپ ها به ارث برده.

كرپ حریرهای زیبای گالری گلاره را در سه رنگ می توانید در این لینك ببینید.

حریر نخ همانطور كه از نامش پیداست خنك ترین عضو این خانواده است كه شال ها و روسری های این جنس بیشترین محبوبیت را در فصل گرما دارند. دو مشكل عمده ی این نوع پارچه چروك شدن و آب رفتن است. اما به دلیل طبیعی بودن الیاف به كار رفته خیلی ها ازین دو مورد چشم پوشی نموده و همچنان آن را دوست دارند.

حریر ژاكارد كه ضخیم تر از دیگر اعضای خانواده ی حریرهاست و همین باعث ایستادگی بیشتر آن می شود. به همین دلیل برای دوخت لباس های آزاد و دامن های گشاد استفاده نمی شود. ولی برعكس، چون دارای ریزش نیست انتخاب مناسبی برای دوخت مانتو می باشد.

حریر كریستال ها هم نامی آشنا برای چادری ها می باشند. حریر كریستال ها سبك، لطیف، دارای ریزش و لختی خوبی ست و برعكس دیگر حریر ها بدن نما نمی باشد.

فروشگاه اینترنتی پارچه گلاره با سابقه زیادی كه در فروش انواع حریرها دارد انتخابی بسیار خوبی برای خرید حریر و دیگر انواع پارچه می باشد. كافی ست فقط یك بار خرید از سایت بسیار زیبا و جذاب این مجموعه را تجربه كنید تا به مشتری ثابت ما تبدیل شوید.

ضمانت بازگشت 7 روز
ارسال کالا به تمام نقاط ایران
24 ساعته

دسته بندی محصولات

اطلاعات تماس

تهران بازار بزرگ کوچه علی ابادی سرای دستمالچی جدید طبقه اول پلاک 162
۰۹۱۲۰۲۹۶۰۵۸ ** 02155630274
info@golareh-cloth.ir

نماد اعتماد الکترونیکی


نماد کد ساماندهی

logo-samandehi
Copyright © golareh-cloth.ir 2018